Ügyfélközpont

Felhívjuk a Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a járványügyi védekezés keretében a Kőbányai Polgármesteri Hivatal teljes területén, az Ügyfélközpontban és az Ügyfélszolgálaton a szájmaszk használata kötelező, a házasságkötések és az állampolgársági eskü alkalmával is.

Tisztelt Ügyfelünk!

A koronavírus-járvánnyal összefüggésben fennálló veszélyhelyzetre vonatkozó szabályok enyhülésére tekintettel 2021. június 7-étől (hétfőtől) az alábbiak szerint ismét lehetőség lesz a személyes ügyfélfogadás igénybevételére.

A személyes ügyfélfogadás az ügyfélszolgálatok kivételével kizárólag előzetes – telefonon vagy e-mail útján történő – időpont-egyeztetés alapján történik. A Hivatal Ügyfélközpontjában (Állomás utca 26.) működő Ügyfélszolgálaton, valamint az Újhegyi Ügyfélszolgálaton (Újhegyi sétány 16.) a személyes ügyintézés előzetes bejelentkezés nélkül is igénybe vehető.

Kérjük, hogy a benyújtani kívánt beadványát lehetőség szerint továbbra is szíveskedjék az elektronikus ügyintézés keretei között vagy postai úton eljuttatni az Önkormányzat, illetve a Hivatal részére.  Az Önkormányzati Hivatali Portál a https://eonkormanyzat. gov.hu weboldalon érhető el, amely a Kőbányai Önkormányzat honlapján (www.kobanya.hu, ügyintézés/e-ügyintézésmenüpont) is megtalálható. Az Önkormányzati Hivatali Portálon kívüli elérhetőségünk a hivatal@kobanya.hu e-mail cím, a 06 1 4338 100- as központi telefonszám, valamint az 1475 Budapest, Pf. 35 postacím.

A személyes ügyintézés során a Hivatal épületeiben továbbra is kötelező az orrot és szájat eltakaró maszk viselése, valamint a távolságtartás. A zárt ügyfélfogadó terekben a befogadóképesség figyelembevételével egyidejűleg korlátozott számú személy tartózkodhat!

Kérjük a fentiekkel kapcsolatban a szíves megértését és együttműködését.


Ügyfélközpont helye: 
1102 Budapest, Állomás utca 26.


Ügyfélszolgálati ügyintézők: 

Gyökeresné Füle Éva

telefon: 06 1 4338 287

Koltai Kornélia

telefon: 06 1 4338 286

dr. Szabados Ottó

telefon: 06 1 4338 333

  

Ügyfélközpont nyitvatartási ideje: 
 

Hétfő

8.00 órától

17.30 óráig

Kedd

8.00 órától

15.30 óráig

Szerda

8.00 órától

16.00 óráig

Csütörtök

8.00 órától

15.30 óráig

Péntek

8.00 órától

13.00 óráig

 

Ügyintézők ügyfélfogadási ideje:

Hétfő

13.30 órától

17.30 óráig

Szerda

8.00 órától

16.00 óráig

Péntek

8.00 ótártól

11.30 óráig

 

Az Ügyfélközpontban az alábbi jegyzői hatáskörbe tartozó ügytípusokat intézhetik:

-          szociálpolitikai juttatásokkal kapcsolatos ügyek,
-          önkormányzati lakásokkal kapcsolatos ügyek,
-          születési anyakönyvi ügyek,
-          házassági anyakönyvi ügyek,
-          halotti anyakönyvi ügyek,
-          házasságkötési igény bejelentése,
-          névváltoztatási ügyek,
-          állampolgársági eskü letétele,
-          gépjárműadó ügyek,
-          helyi adó ügyek,
-          hagyatéki ügyek,
-          ipari ügyek,
-          kereskedelmi üzletek ügyei,
-          szálláshelyüzemeltetési ügyek,
-          rendezvénytartási ügyek,
-          várás, piac üzemeltetésével kapcsolatos ügyek,
-          bevásárlóközpont bejelentése,
-          lakcímrendezési ügyek,
-          birtokvédelmi ügyek.