Ügyfélközpont

AZ ÜGYFÉLFOGADÁS SZÜNETEL A HIVATALBAN

Tisztelt Ügyfeleink!


Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. július 1-jén (pénteken) a Polgármesteri Hivatalban és az Állomás utcai Ügyfélközpontban az ügyfélfogadás szünetel.


Szíves megértésüket köszönjük.

 

                                                       Dr. Szabó Krisztián

                                                                  jegyző

AZ ÜGYFÉLFOGADÁS RENDJE

Tisztelt Ügyfelünk!


Tájékoztatjuk, hogy a Kőbányai Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás igénybevételére az alábbiak szerint van lehetőség.


A Polgármesteri Hivatal Ügyfélközpontjában működő Ügyfélszolgálat (1102 Budapest, Állomás utca 26.) hétfőn 8.00 órától 17.30 óráig, kedden 8.00 órától 15.30 óráig, szerdán 8.00 órától 16.00 óráig, csütörtökön 8.00 órától 15.30 óráig és pénteken 8.00 órától 13.00 óráig várja az ügyfeleket.


A szakügyintézők ügyfélfogadása a Polgármesteri Hivatal főépületében (1102 Budapest, Szent László tér 29.) és az Ügyfélközpontban (1102 Budapest, Állomás utca 26.) hétfőn 13.30 órától 17.30 óráig, szerdán 8.00 órától 16.00 óráig és pénteken 8.00 órától 11.30 óráig tart. A személyes ügyfélfogadás az ügyfélszolgálat kivételével előzetes - telefonon vagy e-mail útján történő - időpont-egyeztetés alapján történik. 


Javasoljuk, hogy a benyújtani kívánt beadványát lehetőség szerint szíveskedjék az elektronikus ügyintézés keretei között vagy postai úton eljuttatni az Önkormányzat, illetve a Hivatal részére. Az Önkormányzati Hivatali Portál a https:/ /e-onkormanyzat.gov.hu weboldalon érhető el, amelyet a Kőbányai Önkormányzat honlapján (www.kobanya.hu, ügyintézés/e-ügyintézés menüpont) is megtalál. Az Önkormányzati Hivatali Portálon kívüli elérhetőségünk a hivatal@kobanya.hu e-mail cím, a 06 1 4338 100-as központi telefonszám, valamint az 1475 Budapest, Pf. 35 postacím.

A fentiek szerint állunk a szíves rendelkezésére.

Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Polgármesteri Hivatalban 2022. július 4-étől augusztus 5-éig igazgatási szünet lesz. Ez idő alatt az ügyfélfogadás szünetel a Hivatal főépületében (Szent László tér 29.), az Ügyfélközpontban (Állomás utca 26.).

Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal anyakönyvi ügyekben és a szociális ügyekben eljáró szervezeti egysége, valamint az 1102 Budapest, Állomás utca 26. szám alatti ügyfélszolgálata

hétfőn 13.30 órától 17.30 óráig,

szerdán 8.00 órától 16.00 óráig, valamint

pénteken 8.00 órától 11.30 óráig

ügyfélfogadást tart.

Szíves megértésüket köszönjük. 

Dr. Szabó Krisztián

jegyző