Ügyfélközpont

Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Polgármesteri Hivatalban 2021. július 5-étől augusztus 6-áig igazgatási szünet lesz. Ez idő alatt az ügyfélfogadás szünetel a Hivatal főépületében (Szent László tér 29.), az Ügyfélközpontban (Állomás utca 26.), a kihelyezett Ügyfélszolgálaton (Újhegyi sétány 16.).

Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal anyakönyvi ügyekben és a szociális ügyekben eljáró szervezeti egysége, valamint az 1102 Budapest, Állomás utca 26. szám alatti ügyfélszolgálata

hétfőn 13.30 órától 17.30 óráig,

szerdán 8.00 órától 16.00 óráig, valamint

pénteken 8.00 órától 11.30 óráig

ügyfélfogadást tart.

Szíves megértésüket köszönjük. 

Dr. Szabó Krisztián

jegyző

Ügyfélközpont

Tisztelt Ügyfelünk!

A személyes ügyfélfogadás az ügyfélszolgálatok kivételével kizárólag előzetes – telefonon vagy e-mail útján történő – időpont-egyeztetés alapján történik. A Hivatal Ügyfélközpontjában (Állomás utca 26.) működő Ügyfélszolgálaton, valamint az Újhegyi Ügyfélszolgálaton (Újhegyi sétány 16.) a személyes ügyintézés előzetes bejelentkezés nélkül is igénybe vehető.

A benyújtani kívánt beadványát lehetőség szerint továbbra is szíveskedjék az elektronikus ügyintézés keretei között vagy postai úton eljuttatni az Önkormányzat, illetve a Hivatal részére.  Az Önkormányzati Hivatali Portál a https://eonkormanyzat. gov.hu weboldalon érhető el, amely a Kőbányai Önkormányzat honlapján (www.kobanya.hu, ügyintézés/e-ügyintézésmenüpont) is megtalálható. Az Önkormányzati Hivatali Portálon kívüli elérhetőségünk a hivatal@kobanya.hu e-mail cím, a 06 1 4338 100- as központi telefonszám, valamint az 1475 Budapest, Pf. 35 postacím.

Kérjük, hogy a személyes ügyintézés során a Hivatal épületeiben továbbra is szíveskedjék maszkot viselni.

Szíves megértését és együttműködését köszönjük.


Ügyfélközpont helye: 
1102 Budapest, Állomás utca 26.


Ügyfélszolgálati ügyintézők: 

Gyökeresné Füle Éva

telefon: 06 1 4338 287

Koltai Kornélia

telefon: 06 1 4338 286

dr. Szabados Ottó

telefon: 06 1 4338 333

  

Ügyfélközpont nyitvatartási ideje: 
 

Hétfő

8.00 órától

17.30 óráig

Kedd

8.00 órától

15.30 óráig

Szerda

8.00 órától

16.00 óráig

Csütörtök

8.00 órától

15.30 óráig

Péntek

8.00 órától

13.00 óráig

 

Ügyintézők ügyfélfogadási ideje:

Hétfő

13.30 órától

17.30 óráig

Szerda

8.00 órától

16.00 óráig

Péntek

8.00 ótártól

11.30 óráig

 

Az Ügyfélközpontban az alábbi jegyzői hatáskörbe tartozó ügytípusokat intézhetik:

-          szociálpolitikai juttatásokkal kapcsolatos ügyek,
-          önkormányzati lakásokkal kapcsolatos ügyek,
-          születési anyakönyvi ügyek,
-          házassági anyakönyvi ügyek,
-          halotti anyakönyvi ügyek,
-          házasságkötési igény bejelentése,
-          névváltoztatási ügyek,
-          állampolgársági eskü letétele,
-          gépjárműadó ügyek,
-          helyi adó ügyek,
-          hagyatéki ügyek,
-          ipari ügyek,
-          kereskedelmi üzletek ügyei,
-          szálláshelyüzemeltetési ügyek,
-          rendezvénytartási ügyek,
-          várás, piac üzemeltetésével kapcsolatos ügyek,
-          bevásárlóközpont bejelentése,
-          lakcímrendezési ügyek,
-          birtokvédelmi ügyek.