Újhegyi Ügyfélszolgálat

A Hivatal Újhegyi Ügyfélszolgálata 2021. november 29-étől átmenetileg zárva tart.

Tisztelt Ügyfelünk!


A Kőbányai Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás igénybe-vételére az alábbiak szerint van lehetőség.

 

A személyes ügyfélfogadás az ügyfélszolgálatok kivételével kizárólag előzetes – telefonon vagy e-mail útján történő – időpont-egyeztetés alapján történik.

A Hivatal Ügyfélközpontjában (Állomás utca 26.) működő Ügyfélszolgálaton a személyes ügyintézés előzetes bejelentkezés nélkül is igénybe vehető.

A Hivatal Újhegyi Ügyfélszolgálata (Újhegyi sétány 16.) átmenetileg zárva tart.

Kérjük, hogy a benyújtani kívánt beadványát lehetőség szerint továbbra is szíveskedjék az elektronikus ügyintézés keretei között vagy postai úton eljuttatni az Önkormányzat, illetve a Hivatal részére. Az Önkormányzati Hivatali Portál a https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalon érhető el, amely a Kőbányai Önkormányzat honlapján (www.kobanya.hu, ügyintézés/e-ügyintézés menüpont) is megtalálható. Az Önkormányzati Hivatali Portálon kívüli elérhetőségünk a hivatal@kobanya.hu e-mail cím, a 06 1 4338 100-as központi telefonszám, valamint az 1475 Budapest, Pf. 35 postacím.

A személyes ügyintézés során a Hivatal épületeiben kötelező az orrot és szájat eltakaró maszk viselése, valamint a távolságtartás. A zárt ügyfélfogadó terekben a befogadóképesség figyelembevételével egyidejűleg korlátozott számú személy tartózkodhat!

Szíves megértését és együttműködését köszönjük.