Ügyfélközpont

2020. szeptember 18., péntek 14:01

Felhívjuk a Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a járványügyi védekezés keretében a Kőbányai Polgármesteri Hivatal teljes területén, az Ügyfélközpontban és az Ügyfélszolgálaton a szájmaszk használata kötelező, a házasságkötések és az állampolgársági eskü alkalmával is.

2012. március 01., csütörtök 08:02

A koronavírus-járvánnyal összefüggésben elrendelt veszélyhelyzet 2020. június 18-ai megszűnésére tekintettel a Kőbányai Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás 2020. június 22-étől az  általános rendnek megfelelően, az alábbiak szerint történik.

A Polgármesteri Hivatal Ügyfélközpontjában (Állomás utca 26.), a Polgármesteri Hivatal főépületében (Szent László tér 29.) és az Állomás utca 2. szám alatti épületében, valamint a Polgármesteri Hivatal Újhegyi Ügyfélszolgálatán (Újhegyi sétány 16.) az ügyfelek fogadása az ügyintézővel előzetesen egyeztetett időpontban történik. Amennyiben az ügyfél nem előzetesen egyeztetett időpontra jelenik meg az ügyeinek intézésére, az Ügyfélszolgálat biztosítja a következő szabad időpontot, ebben az esetben azonban az előzetes bejelentkezéshez képest hosszabb várakozási idő is előfordulhat.

Javasoljuk, hogy a benyújtani kívánt beadványokat szíveskedjék továbbra is lehetőség szerint az elektronikus ügyintézés keretei között vagy postai úton eljuttatni az Önkormányzat, illetve a Hivatal részére. Lehetőség van továbbá a papíralapú beadvány elhelyezésére az Ügyfélközpont előterében erre a célra elhelyezett gyűjtőládában.

Az Önkormányzati Hivatali Portál a https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalon érhető el, amelyet a Kőbányai Önkormányzat honlapján (www.kobanya.hu, ügyintézés/e-ügyintézés menüpont) is megtalál. Az Önkormányzati Hivatali Portálon kívüli elérhetőségünk a hivatal@kobanya.hu e-mail cím, a 06 1 4338 100-as központi telefonszám, valamint a 1475 Budapest, Pf. 35 postacím.

A veszélyhelyzet helyébe lépett járványügyi készültségre figyelemmel kérjük, hogy a személyes ügyintézés során minden ügyfelünk szíveskedjék a szájat és az orrot eltakaró eszközt (például maszk, sál, kendő) viselni!

A megértését és szíves együttműködését köszönöm.


Ügyfélközpont helye: 
1102 Budapest, Állomás utca 26.


Ügyfélszolgálati ügyintézők: 

Gyökeresné Füle Éva

telefon: 06 1 4338 287

Koltai Kornélia

telefon: 06 1 4338 286

Konta Cintia Dóra

telefon: 06 1 4338 333

  

Ügyfélközpont nyitvatartási ideje: 
 

Hétfő

8.00 órától

17.30 óráig

Kedd

8.00 órától

15.30 óráig

Szerda

8.00 órától

16.00 óráig

Csütörtök

8.00 órától

15.30 óráig

Péntek

8.00 órától

13.00 óráig

 

Ügyintézők ügyfélfogadási ideje:

Hétfő

13.30 órától

17.30 óráig

Szerda

8.00 órától

16.00 óráig

Péntek

8.00 ótártól

11.30 óráig

 

Az Ügyfélközpontban az alábbi jegyzői hatáskörbe tartozó ügytípusokat intézhetik:

-          szociálpolitikai juttatásokkal kapcsolatos ügyek,
-          önkormányzati lakásokkal kapcsolatos ügyek,
-          születési anyakönyvi ügyek,
-          házassági anyakönyvi ügyek,
-          halotti anyakönyvi ügyek,
-          házasságkötési igény bejelentése,
-          névváltoztatási ügyek,
-          állampolgársági eskü letétele,
-          gépjárműadó ügyek,
-          helyi adó ügyek,
-          hagyatéki ügyek,
-          ipari ügyek,
-          kereskedelmi üzletek ügyei,
-          szálláshelyüzemeltetési ügyek,
-          rendezvénytartási ügyek,
-          várás, piac üzemeltetésével kapcsolatos ügyek,
-          bevásárlóközpont bejelentése,
-          lakcímrendezési ügyek,
-          birtokvédelmi ügyek.