SZERVEZÉSI OSZTÁLY

Szervezeti egység neve:

Szervezési Osztály

Osztályvezető:

Csősz Anna

Cím:

1102 Budapest, Szent László tér 29. II. 213.

Telefon:

06 1 4338 225

E-mail

hivatal@kobanya.hu

Honlap:

www.kobanya.hu

 

A Szervezési Osztály feladata:

  • A képviselő-testület és bizottságai üléseinek technikai előkészítése, az anyagok digitális feldolgozása, a nyilvános anyagok közzététele, és az ülések  zavartalan lebonyolításának biztosítása.
  • A képviselő-testületi és bizottsági ülések jegyzőkönyvezési feladatainak ellátása, majd azt követően a nyilvános ülések jegyzőkönyveinek közzététele, felterjesztése, valamint az anyagok archiválása.
  • A képviselő-testületi ülésre havonta jelentés összeállítása a lejárt határidejű, illetve a folyamatban lévő határozatokról, a bizottságok részére pedig negyedévente tájékoztató készítése határozataik végrehajtásáról.
  • A képviselő-testületi és bizottsági éves munkatervek összeállítása.
  • A képviselői és a hivatali közös szerver naprakész kezelése.
  • A képviselő-testületi és bizottsági határozatok nyilvántartása, hivatalos kivonatok kiadása.
  • Az önkormányzati közmeghallgatás előkészítése, melynek keretében a lakosság részére összegző tájékoztatóanyag (kisfüzet) összeállítása, az ülés megszervezése, lebonyolításának biztosítása, a jegyzőkönyvvezetési feladatok ellátása, az ülés jegyzőkönyvének közzététele, felterjesztése és archiválása. 
  • A testületi üléseket megelőzően a. bizottsági előkészítő ülések anyagainak elkészítése és biztosítása.
  • A hivatali honlap teljes körű kezelése.
  • A hivatal központi e-mail címén érkező megkeresések folyamatos kezelése.
  • A Polgármesteri Hivatal egészére vonatkozó fénymásolási és faxkezelési és egyéb nyomdatechnikai feladatok ellátása.
  • A Polgármesteri Hivatal házi telefonjegyzékének elkészítése, kiadása és folyamatos karbantartása.
  • Felkérésre, szükség esetén segítségnyújtás a hivatalban tartott értekezletek, megbeszélések jegyzőkönyvezéséhez, vagy az ülés hangfelvételének elkészítése.
  • A hivatali tanácskozótermek igénybevételének koordinálása.
  • A képviselőkkel és nem képviselő bizottsági tagokkal, az intézményekkel és társszervekkel, hatóságokkal való kapcsolattartás, adategyeztetés, s azok folyamatos frissítése.
  • A képviselők és nem képviselő bizottsági tagok vagyonnyilatkozatával kapcsolatos hivatali adminisztrációs feladatok ellátása, valamint a köztartozásmentes adatbázis folyamatos nyomonkövetése.
  • A nemzetiségi önkormányzati képviselők, valamint a gazdasági társaságok vezetői tisztségviselői és felügyelőbizottsági tagjai vagyonnyilatkozatával kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása.
  • Képviselők részére – az SZMSZ-ben szabályozott módon – név szerinti szavazásról tájékoztató, illetve szó szerinti jegyzőkönyv készítse és kiadása.
  • A polgármesteri, a jegyzői és a közös utasítások nyilvántartásának kezelése.
  • Az önkormányzati rendeletek és normatív határozatok nyilvántartásának vezetése.
  • Közreműködés az országos és helyi választások, népszavazások, valamint a bírósági ülnökök választásának megszervezésében, lebonyolításában.
  • A hivatal egésze tekintetében a Kormányhivatal TFÍK rendszerén keresztül a törvényességi felügyelet írásbeli kapcsolattartásának biztosítása.
  • A kormányhivatal részére kéthetente küldendő polgármesteri és jegyzői átruházott hatáskörben meghozott döntések kezelése.
  • A Polgármesteri Hivatal munkatársai vonatkozásában a munkabalesetekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, valamint a tűz- és munkavédelmi oktatások és a munkavédelmi képviselőválasztás megszervezése, lebonyolítása.
  • Hivatali szintű tájékoztatóanyagok kiküldése, kezelése.

 Munkatársak:

Barta Viktória
jegyzőkönyvvezető

telefon: 06 1 4338 233     


szervezési ügyintéző

telefon: 06 1 4338 229    

Sulyok Mónika
belső kommunikációs munkatárs

telefon: 06 1 4338 232

Tibold Zsanett
jegyzőkönyvvezető

telefon: 06 1 4338 235