SZEMÉLYÜGYI OSZTÁLY

Szervezeti egység neve:

Személyügyi Osztály

Osztályvezető:

Nagyné Berecz Györgyi

Cím:

1102 Budapest, Szent László tér 29.

Telefon:

06 1 4338 158

E-mail

hivatal@kobanya.hu

Honlap:

www.kobanya.hu

 Személyügyi Osztály feladatai:

 Személyügyek:

  • A köztisztviselőkkel, munkavállalókkal, a szociális és egészségügyi, közoktatási intézmények intézményvezetőivel kapcsolatos teljes körű személyzeti és munkaügyi feladatok ellátása.
  • Gondoskodik a köztisztviselői, intézményvezetői álláspályázatok kiírásáról. Figyelemmel kíséri és elkészíti a köztisztviselők, közalkalmazottak előmenetelében történő változásokat.
  • Szervezi és nyilvántartja a munkaköri leírásokkal kapcsolatos feladatokat.
  • A dolgozói szabadságok megállapítása, nyilvántartása. Távolmaradások rendszeres jelentése a Magyar Államkincstár bérszámfejtése részére.
  • Tanulmányi szerződések előkészítése és nyilvántartása, tanulmányi szabadságok megállapítása, nyilvántartása.
  • Előkészíti a vagyonnyilatkozat- tételi kötelezettséggel kapcsolatos feladatokat a köztisztviselők valamint az intézmények vezetői vonatkozásában, a jogszabályban előírt nyilvántartásokat vezeti, a vagyonnyilatkozatok biztonságos megőrzéséről gondoskodik.
  • Szervezi a dolgozók rendszeres foglalkozás-egészségügyi vizsgálatát, erről nyilvántartást vezet.
  • Megszervezi a nyári szünidei munkára jelentkezők, valamint szakmai gyakorlatot a Hivatalban töltő középiskolások, felsőfokú képzésben résztvevők foglalkoztatását.
  • Helyettesítési megbízások és visszavonásuk előkészítése és nyilvántartása.
  • A jubileumi jutalom határozatainak elkészítése.
  • Figyelemmel kíséri az előmenetelben előírt képzés megszerzését, igény szerint helyi továbbképzés és vizsgáztatás szervezésével.
  • Nyilvántartja a közigazgatási szakvizsgára kötelezetteket, szervezi a szakvizsgán történő részvételt. Elkészíti az éves képzési és továbbképzési tervet.
  • Gondoskodik a személyzeti, humánpolitikai statisztikák, reprezentatív felmérések, adatközlési kötelezettségek összeállításáról (KSH, Budapest Főváros Kormányhivatala, egyéb hivatalos szerv).
  • Az önkormányzati pályázatok elszámolásához rendszeresen statisztikai adatokat szolgáltat.
  • Munkaügyi perekhez szükség szerint adatot, információt szolgáltat a bíróság, illetve a jogi képviselő részére.
  • Nyilvántartja a köztisztviselők teljesítmény követelmény meghatározását és teljesítmény értékelését.
  • Szakmai támogatást nyújt az önkormányzat intézményei részére a KIR3 program használatához, valamint kapcsolatot tart a programhibák kiküszöbölése érdekében a Magyar Államkincstár informatikai szakembereivel, fejlesztőivel.   

Bér- és létszámgazdálkodás:

  • Vezeti a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységenkénti létszámnyilvántartását, folyamatosan figyelemmel kíséri létszámgazdálkodásával kapcsolatos feladatokat.
  • A személyi juttatások előirányzatának és felhasználásának nyilvántartása, kötelezettségvállalás pénzügyi ellenjegyzése a Polgármesteri Hivatal és az önkormányzati intézmények tekintetében
  • A Gazdasági és Pénzügyi Irodával egyeztetve folyamatosan nyilvántartást vezet a tartós bérmegtakarításról.
  • Részvétel a cafetéria szabályzatok aktualizálásában, módosításában.
  • Kapcsolatot tart az Egészség-, Nyugdíjpénztárakkal.
  • A bérgazdálkodó félévente egyeztetést végez az intézményekkel a bérmegtakarításokkal kapcsolatban.

Bérszámfejtés:

  • A Polgármesteri Hivatal, és az intézmények részére megbízási díjak kifizetésének előkészítése.
  • A köztisztviselők és az intézmények közalkalmazottai részére a nem rendszeres juttatások, illetményelőlegek, cafetéria juttatások számfejtése.
  • A köztisztviselők útiköltség elszámolásának elvégzése.
  • A bérszámfejtő feladata köztisztviselők és az intézmények közalkalmazottai cafetéria juttatásával kapcsolatos nyilvántartások vezetése, a juttatások megrendelése, elszámolása, az ezzel kapcsolatos adatszolgáltatás teljesítése.
  • A Polgármesteri Hivatal és az intézmények alkalmazottai részére munkáltatói és kereseti igazolások kiadásának előkészítése.
  • Ellátja a helyi feladatokat a személyi jövedelemadó előleg megállapításával, bevallással kapcsolatban (nyilatkozattételek koordinálása).
  • A bírósági határozattal meghatározott tartozások nyilvántartása, számfejtéskor annak levonása és a kedvezményezett felé utalása.

 

Hamar Krisztina

Személyügyi ügyintéző

telefon: 06 1 4338 157

Németh Péter

Személyügyi ügyintéző

telefon: 06 1 4338 161

Balla Gabriella

Személyügyi ügyintéző

telefon: 06 1 4338 159

Kiss Edina

Bérgazdálkodó

telefon: 06 1 4338 160

Kulisicsné Biri Edit

Bérgazdálkodó

telefon: 06 1 4338 162

Újháziné Nagy Natália

Bérgazdálkodó

telefon: 06 1 4338 131

Soós-Kóbor Diana

Bérszámfejtő

telefon: 06 1 4338 129

Hlatkulik Decsi Katalin

Bérszámfejtő

telefon: 06 1 4338 146