Ügyfélfogadási rend változása a Polgármesteri Hivatalban és az Állomás utcai Ügyfélközpontban

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatom, hogy energiatakarékossági intézkedésekre tekintettel a Kőbányai Polgármesteri Hivatalban (1102 Budapest, Szent László tér 29.) és a Polgármesteri Hivatal Ügyfélközpontjában (1102 Budapest, Állomás utca 26.) a pénteki napokon az ügyfélfogadás szünetel.

A pénteken kívüli munkanapokon munkatársaim a megszokott ügyfélfogadási rend szerint várják Önöket.

A Polgármesteri Hivatal Ügyfélközpontjában működő Ügyfélszolgálat hétfőn 8.00 órától 17.30 óráig, kedden 8.00 órától 15.30 óráig, szerdán 8.00 órától 16.00 óráig, csütörtökön 8.00 órától 15.30 óráig várja az ügyfeleket.

A szakügyintézők ügyfélfogadása a Polgármesteri Hivatal főépületében és az Ügyfélközpontban hétfőn 13.30 órától 17.30 óráig és szerdán 8.00 órától 16.00 óráig tart.

Javasolom, hogy a benyújtani kívánt beadványokat szíveskedjék továbbra is lehetőség szerint az elektronikus ügyintézés keretei között vagy postai úton eljuttatni az Önkormányzat, illetve a Hivatal címére. Az elektronikus ügyintézés az Önkormányzati Hivatali Portálon (https://e-onkormanyzat.gov.hu), valamint az e-Papír szolgáltatáson (https://epapir.gov.hu) érhető el. További elérhetőségünk a hivatal@kobanya.hu e-mail cím, a 06 1 4338 100-as központi telefonszám, valamint az 1475 Budapest, Pf. 35 postacím.

Szíves megértését köszönöm.

Dr. Szabó Krisztián

jegyző