Ügyfélfogadási rend a Polgármesteri Hivatalban 2017. január 30. és február 8. között

Örömmel tájékoztatjuk a kőbányaiakat arról, hogy a Kőbányai Önkormányzat 2017. február 8-án megnyitja új Ügyfélközpontját az Állomás utca 26. szám alatt.

Költözés miatt 2017. január 30. és február 8. között a Polgármesteri Hivatalban – az Anyakönyvi Hivatal és az Ügyfélszolgálat kivételével – az ügyfélfogadás szünetel.

Az Anyakönyvi Hivatal és az Ügyfélszolgálat 2017. január 30-tól 2017. február 3-ig a Szent László tér 29. szám alatt tart ügyfélfogadást. 2017. február 6-án és február 7-én az ügyfélfogadás itt is szünetel. Részletek a csatolt dokumentumban olvashatók: 

A kőbányai ügyfelek 2017. február 8. napjától az új önkormányzati Ügyfélközpontban, nyitvatartási időben általános tájékoztatást kaphatnak a Polgármesteri Hivatalban intézhető ügyekről, illetve beadványaikat is be tudják nyújtani. Nyitvatartási idő:

-          hétfői napokon 8.00 órától 17.30 óráig,

-          keddi napokon 8.00 órától 15.30 óráig,

-          szerdai napokon 8.00 órától 16.00 óráig,

-          csütörtöki napokon 8.00 órától 15.30 óráig,

-          pénteki napokon 8.00 órától 13.00 óráig. 

Az Ügyfélközpont ügyfélfogadási ideje a jövőben is változatlanul hétfői, szerdai és pénteki napokon lesz, az ügyintéző munkatársak a következők szerint várják az ügyfeleket:

-          hétfői napokon 13.30 órától 17.30 óráig,

-          szerdai napokon 8.00 órától 16.00 óráig,

-          pénteki napokon 8.00 órától 11.30 óráig.
 
Az Ügyfélközpontban a jegyzői hatáskörbe tartozó ügytípusokat intézhetik a kőbányaiak:

-          szociálpolitikai juttatásokkal kapcsolatos ügyek,

-          önkormányzati lakásokkal kapcsolatos ügyek,

-          születési anyakönyvi ügyek,

-          házassági anyakönyvi ügyek,

-          halotti anyakönyvi ügyek,

-          házasságkötési igény bejelentése,

-          névváltoztatási ügyek,

-          állampolgársági eskü letétele,

-          gépjárműadó ügyek,

-          helyi adó ügyek,

-          hagyatéki ügyek,

-          ipari ügyek,

-          kereskedelmi üzletek ügyei,

-          szálláshelyüzemeltetési ügyek,

-          rendezvénytartási ügyek,

-          várás, piac üzemeltetésével kapcsolatos ügyek,

-          bevásárlóközpont bejelentése,

-          lakcímrendezési ügyek,

-          birtokvédelmi ügyek.

Az új Ügyfélközpont a mai modern közigazgatás minden követelményének megfelel, az ügyfélfogadást ügyfélhívó rendszer segíti majd, így közvetlenül a szakterületi ügyintézőkhöz lehet bejelentkezni. A hívórendszerrel tervezhetővé válik az ügyfélfogadás, ezáltal elkerülhetővé a hosszú várakozás. A korszerű ügyféltérben játszósarokkal várjuk a gyermekeket, hogy kényelmesen telhessen számukra az ügyintézési idő.

A költözésből adódó átmeneti nehézségek miatt szíves elnézésüket kérjük!

 


Kapcsolódó dokumentumok: